Friday, January 16, 2009

Hey Guys :)

Today,i want to make a confession about my dearest classmate.Haha.She is so annoying mann!! I hate her.She is so damn fucking bitch.Poyo gile ouhh.Da lahh prasan diri sendiri cantek.Pastuh, sebarkn fitnah pasal kawan2 aku kat sume orang.Da lahh pnjm baju tanpa izin.Pastuh,act like the baju was hers.Kire mcm mencurik jugak lahh kann?? Then,dyeh nih,mmg suke lahh bwat cite pasal kawan2 aku.Kesian mreke,teraniaya. Berus gigi pun curik2 pakai kawan aku pnye ouhh. Cacat gile dyeh tuh.Aku bersimpati kat dyeh.Aku tataw lahh cane bf dyeh bleyh tahan ngan dyeh.Da lahh suke tak mandi.Tak shampoo rmbt.Tak hygenic langsung.Aku geli gile ngan dyeh.Sknrg,nak usha slack aku serta kawan2 aku.Nak gado?? BAK DATANG AHH.Haha.Ingat aku takot ke ngan kau.
Hahahhahhahahaha.Ishh!! Geram aku tak abesh lagik nih.Tapi,tapelahh.Aku benti stakat disini.Malas nak tmbh dosa yg da sedia manyak nih.Huhu.Take care guys. :) Jumpe lagik nnt.

3 comments:

  1. satndard arh nana... dlm class msti ade org yg annoying+irritating

    ReplyDelete
  2. haha
    yg laen tape ouhh ari
    tp
    dyeh nih mmg annoying gile ouhh
    and
    fer asz
    adelahh minah tuh
    dyeh dr good girl,jadik bad girl
    so
    guess who
    :DD

    ReplyDelete